10 دلیل برای استفاده از خدمات حسابداری

۷ بازديد

پیاده سازی سیستم حسابداری حرفه ای
با نصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری معتبر بر روی سیستم های کسب و کار، می توان کار را برای حسابدار آسان نمود. در حال حاضر سپیدار سیستم قدرتمند ترین و بروز ترین نرم افزار حسابداری  برای کسب و کارها محسوب می گردد. چرا که قابلیت ارسال اطلاعات به سامانه مودیان را دارد.

با استفاده از نرم افزار حسابداری معتبر می توان کلیه قوانین مالیاتی را به طور خودکار بر روی صورت های مالی لحاظ نمود.



همنچنین برای کسب و کارهای حقوقی گروه یک که باید تکالیف مالیاتی ارائه دهند، بهترین روش برای دریافت اطلاعات مالی کسب وکار ارسال خودکار اطلاعات به سامانه مودیان جهت آگاهی ممیز مالیاتی است.

استفاده از تجربه مدیران ارشد حسابداری ( اعزام نیروی حسابدار)
اعزام حسابدار پاره وقت به محل کسب و کار از جمله خدماتی است که شرکت های معتمد حسابداری انجام می دهند.

وظایف حسابدار پاره وقت تنظیم و نگارش انواع دفاتر قانونی حسابداری بوده و بر اساس فاکتورها، رسید های تراکنش و اقلام موجود دریافتی ها و پرداختی ها را در سیستم ثبت می نماید.

البته باید اشاره کنیم محدوده فعالیت حسابدار پاره وقت و یا نیروی متخصص حسابداری، صرفا تحریر دفاتر قانونی حسابداری نبود و بلکه وظایف گسترده تری دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پیشنهاد می کنیم: جهت دریافت خدمات حسابداری بصورت تخصصی از با شرکت حسابداری حساب اندیش ایرانیان در ارتباط باشید

لینک دریافت خدمات حسابداری: https://hesabandish.com/accounting-services/

کاهش خطا در گزارش های مالی مالیاتی
در گزارش های مالی ممکن است اعداد درست نوشته نشود و یا ریال را به جای تومان ثبت کنند. شاید باور نکنید ولی یک صفر می تواند کلیه رویه حسابداری را بر هم زند. به همین دلیل مشاور خدمات حسابداری یا حسابدار پاره وقت کل سیستم حسابداری را مورد بررسی قرار می دهد تا خطایی وجود نداشته باشد.

یکی از مزیت های بهره مندی از خدمات حسابداری، احراز درآمد واقعی به ممیز مالیاتی است. همچنین کلیه هزینه های قانونی در سیستم حسابداری منظور خواهد شد. به طور مثال استهلاک اقلام و وسایل موجود در محل کسب و کار نیز نوعی هزینه بوده که ممکن است بسیار از افراد آن را از قلم بیندازند. خوشبختانه شرکت خدمات حسابداری می توانند با محاسبه استهلاک و افزایش هزینه ها به کاهش مالیات پرداختی کمک کند. 

تهیه صورت مالی و ریز گزارشات عملکرد بصورت دقیق
تدوین استراتژی از وظایف مهم مدیران و کارفرمایان بوده که برای طی نمودن روند حیات هر کسب و کاری لازم و ضروری است. به همین دلیل صورت های مالی باید به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گیرند. صورت های مالی در حسابداری به چهار دسته تقسیم می شوند:

ترازنامه
صورت سود و زیان
صورت سود و زیان جامع
صورت جریان وجوه نقد
صورت های مالی به مدیران کمک می کند تا نظارت دقیقی بر پلن های دراز مدت کسب و کار خود داشته باشند. به طور مثال اگر مدیری قصد داشته باشد چندین نیروی جدید استخدام کند ابتدا باید بررسی نماید که می تواند از پس حقوق، مزایا و بیمه های چنین اشخاصی بر آید یا خیر؟!



دریافت خدمات تخصصی در زمینه حسابداری + مشاوره
مشاوره تخصصی خدمات حسابداری در زمینه های زیر ارائه می گردد:

ثبت اسناد جاری و معوقه
تهیه نمودن انواع صورت های مالی
ثبت انواع اسناد مالی
تهیه و تنظیم انواع ترازنامه ها وگزارش های وام بانکی
بستن حساب پایان سال
ارائه انواع گزارش های مالی دوره ای
بررسی کامل حساب ها جهت رویت هر گونه خطل و اشتباه


ارسال اظهارنامه عملکرد به سازمان امور مالیاتی
یکی از مهم ترین وظایف شرکت های معتمد خدمات حسابداری، ارسال اظهارنامه مالیات بر عملکرد به سازمان امور مالیاتی کشور است.

زمان ارسال اظهارنامه عملکرد مشاغل حقیقی خرداد ماه و مشاغل با ماهیت حقوقی تیر ماه تعیین شده است. البته این زمان قابل تمدید نیز می باشد .

در اظهارنامه مالیات بر عملکرد کلیه مودیان باید میزان درآمد خود را به صورت خود اظهاری اعلام نمایند. چنانچه پس از صدور برگ تشخیص مالیات مودیان نسبت به مالیات تعیین شده اعتراض داشته باشند، آنگاه باید دفاتر قانونی حسابداری و یا اسناد حسابداری معتبر ارائه دهند. 

انجام خدمات سامانه مودیان بصورت تخصصی
سامانه مودیان یکی از جدید ترین خدمات ارائه شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور به مودیان است. در این سامانه هر مودی باید ثبت نام نماید و کد مالیاتی دریافت کند. این کد یک شناسه کاملا یونیک و منحصر به خود شخص بوده که سوابق مالیاتی فرد را ارائه خواهد داد.

با وارد نمودن کد مالیاتی می توانید وارد سامانه مودیان شوید و به ارسال اظهارنامه مالیاتی بپردازید.

همچنین امکان ارسال فرم تبصره ماده 100 برای مشمولان وجود خواهد داشت.

سامانه مودیان یک کارپوشه بوده که مختص مودیان است و برای هر شخصی اطلاعات مربوط به سوابق مالیاتی خود آن شخص قرار دارد.

یکی از خدمات انجام شده در سامانه مودیان، ارسال اظهارنامه املاک می باشد. همانطور که مطلع هستید کلیه مالکان خانه ها و منازل نیز باید در قبال اجاره دریافتی مالیات پرداخت کنند.

دریافت مشاوره در خصوص کاهش هزینه ها
یکی از راه های کاهش مالیات افزایش هزینه هاست. البته روند افزایش هزینه باید به صورت کاملا قانونی صورت پذیرد. چنانچه بی دلیل اقدام به افزایش هزینه ها در اسناد حسابداری نمایید، ممیزان مالیاتی متوجه تقلب شما خواهند شد. برای هر هزینه ای که می کنید باید اسناد واقعی ارائه دهید.

اما در خصوص کاهش هزینه های تولید برای شرکت ها و کسب و کارهای با ماهیت حقوقی می توانید از مشاوره تخصصی خدمات حسابداری بهره مند شوید.

دریافت مشاوره برای پرداخت مالیات
در قوانین مالیاتی تعیین شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور مالیات ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم تعریف می گردند.

وجوه مالیاتی دریافت شده از سوی مردم به حساب خزانه داری کل کشور واریز می شود. پرداخت مالیات به صورت اقساطی نیز امکان پذیر است. اما شرکت های حسابداری ابتدا میزان مالیات بر عملکرد را محاسبه نموده و سپس آن را به مودیان ابلاغ می نمایند. از جمله خدمات مشاوره برای پرداخت مالیات به شرح زیر است:

مشاوره پرداخت مالیات بر حقوق کارکنان
مشاوره پرداخت مالیات خودروهای لوکس
مشاوره پرداخت مالیات بر ارزش افزوده طلا و جواهرات
مشاوره پرداخت مالیات در خصوص مالیات گمرکی
مشاوره پرداخت مالیات تخصصی در خصوص مالیات شرکت های واردات و صادرات
مشاوره مالیاتی در خصوص ارسال اظهارنامه صفر مالیاتی
مشاوره روند محاسبه و پرداخت مالیات بر ارث و چگونگی معرفی اموال به اداره مالیات
پیشنهاد می کنیم: جهت دریافت هرگونه مشاوره مالیاتی میتوانید با شرکت حساب اندیش ایرانیان در ارتباط باشید

لینک دریافت مشاوره مالیاتی: https://hesabandish.com/tax-services/

کدینگ حسابداری
کدینگ حسابداری یک پروسه پیشرفته ای از مراحل حسابداری بوده که شامل مراحل زیر است. این فرآیند توسط شرکت حساب اندیش ایرانیان، متبحر ترین مرجع خدمات حسابداری صورت می پذیرد. مراحلف کدینگ عبارتند از:

تعیین کد گروه حساب ها، ریز کردن گروه حساب ها به حساب های کل، کدینگ درختی حساب های کل، کدینگ سر فصل های معین.
برای هر کدام از موارد ذکر شده کد و ماهیت بدهکار یا بستانکار تعریف شده است.
خدمات حسابداری در تهران توسط حساب اندیش ایرانیان
شرکت حسابداری حساب اندیش ایرانیان https://hesabandish.com/ با بیش از دو دهه سابقه، به عنوان بهترین شرکت حسابداری در تهران شناخته می‌شود. این موسسه با ارائه خدمات مالیاتی و همچنین انجام  انواع خدمات حسابداری ، مشتریان خود را در بهبود وضعیت مالی و مالیاتی  یاری می‌دهد.

در حوزه خدمات مالیاتی، شرکت حساب اندیش ایرانیان با تعدادی از بهترین حسابداران و متخصصان مالیاتی همراه است. این تیم با دقت به جزئیات و توجه به تغییرات قوانین مالیاتی، خدماتی کارآمد برای تهیه اظهارنامه مالیاتی ارائه می‌دهد. همچنین، با ارائه مشاوره مالیاتی، به مشتریان کمک می‌کند تا بهینه‌ترین راهکارهای مالیاتی را برای کسب و کارهایشان انتخاب کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.